loading...
دانلــ فـــــردا ــود| دانلود نرم افزار
بنر دوستان ما
شرکت تبلیغاتی امید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کامپوننت مدیاپلیر 1 542 f_talebi
فال و طالع بینی روز چهارشنبه 30 اسفند 91 0 345 fery
فال و طالع بینی روز سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۱ 0 438 fery
این تصاویر واقعی است، ببینید!! 0 342 fery
زمان پخش سریال های نوروزی92 0 431 fery
یوزر نیم و پسورد انتی ویروس nod32 28 اسفند 1391 0 291 fery
فال و طالع بینی روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۹۱ 0 312 fery
فال و طالع بینی روز یکشنبه 27 اسفند 1391 0 340 fery
هک گوشی های نوکیا با ورژن جدید برنامه HelloOX2.1 0 371 fery
دانلود برنامه تنظیم کننده خودروهای انژکتور مخصوص نوکیا 0 405 fery
دانلود نقشه تمام مراکز استان‌ های کشور برای موبایل 0 446 fery
دانلود قدرتمند ترین و بهترین نرم افزار چت برای موبایل 0 433 fery
بازی وی بی -کامند فرار کنند 0 328 minii_ninja
قالب نوروز برای وبلاگ ثامن بلاگ میهن بلاگ و رزبلاگ 0 361 fery
تلفظ کلمات 0 328 minii_ninja
اموزش دستور open در ویژوال بیسیک 0 343 minii_ninja
2 ocx باحال 0 322 minii_ninja
رسم خط 0 308 minii_ninja
انجام 2 کار با یک دکمه 0 310 minii_ninja
ساخت متن شک دار!! در فوتوشاپ. 0 355 minii_ninja
ترفند باز کردن چند یاهو مسنجر باهم 1 461 minii_ninja
عکس های جدید گلشیفته فراهانی 0 560 fery
عکس های گریم باور نکردنی بازیگران معروف هالیوود 0 386 fery
تغییر جنسیت خانم بازیگر زیبا و معروف ترکیه (عکس) 0 353 fery
پنج راه برای ایمن ماندن در اینترنت 0 352 fery
لحظات دردناک خودکشی یک پسر و دختر جوان (عکس) 0 359 fery
خفن ترین و جدیدترین مدل قلیان برای جوانان (تصویری) 0 377 fery
انواع و اقسام بوسه های عاشقانه در ملاعام (تصویری) 0 454 fery
نقاشی عجیبی که همه را شگفت زده کرد! (تصویر) 0 372 fery
تصاویر متحرک دیدنی و جالب اولین قلم چاپ 3 بعدی!! 0 344 fery

ADMIN1 بازدید : 538 دوشنبه 1391/08/15 نظرات (0)

تمــام شعــرهــای عــاشقــانــه جهــان
شبیــه تــوانــد!
تــو امــا،
پشــت استعــاره ای ایستــاده ای
کــه بــه ذهــن هیــچ شــاعــری
نخــواهــد رسیــد . . .
.
دانلود فردا
.
عاشقانه هایی که برایت مینویسم
مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند!
یخ میکنند و باید دور ریخت!
فنجانت را بده دوباره پر کنم
.
دانلود فردا
.
تــو چنــان زیبــا شــده ای میــان شعــرهــایــم،
کــه گمــان نکنــم خــودت هــم بــدانــی
ایــن کــه داری مــی خــوانیــش،
خــودِ تــویــی . . .
.
.
.
ایــن بــار هــم کــه
تــاول پــاهــایــم خشــک شــود،
دوبــاره عاشقــت میشــوم!
دوبــاره راه مــی افتــم!
دوبــاره
گــم مــیشــوم . . .
.
.
.
صدا میکنم تو را
این جانی که میگویی جانم را میگیرد !!! نزن این حرف ها را !!!
دل من جنبه ندارد ، وقتی نیستی دمار از روزگارم در میاورد …
.
.
.
همه چیز زود شروع شد
عاشقی !
دلتنگی !
رفتن تو …
اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟
عشق تو در من !
.

سایر جملات عاشقانه ی زیبا در ادامه مطلب

دانلود فردا

.
.
تسبیح نیستم اما
نفسم را به شماره انداخته است
شوق دستهای تو…
.
.
.
یادت را از من نگیر ، بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی ها کم نیست
.
دانلود فردا
.
خوشبختی چیزی نیست که دیگران از بیرون ببینن و بگن
خوشبختی اون چیزی که تو دل آدمه
خوشبختی دلخوشیه آدمه
خوشبختم ٬ چون تورو دارم . . .
.
دانلود فردا
.
آدمهای خوب نه خاطره اند نه تاریخ ! بلکه حقیقت روزگارند ، درست مثل خودت
.
.
.
اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست
پس با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم . . .
.
.
.
خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست / حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست
.
دانلود فردا
.
در خاطری که ” تویی ” دیگران فراموشند
بگذار در گوشت بگویم
”میخواهمت”
این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست . . .
.
.
.
چه درونم تنهاست و در این تنهایی ، شاخه ی خشک نگاهم گل چشمانت را میجوید
.
.
.
تو قلب منو کشتی و رفتی ، اما میدونم که حتما یه روز بر میگردی
چون همیشه قاتل به محل جنایت بر می گرده . . .
.
.
.
بـــا تــــــو کــــه بـــاشــــــمـــ تـــــمامـــ دورهــــا ، نــــزدیــــکــــــنـــد …
.
.
.
دلتنگی حس عجیبی است که گاهی تو را به یادم می آورد ،
گاهی یعنی همیشه ، گاهی یعنی الان
.
.
.
نمیدانم چرا ، اما برایت سخت دلتنگم ،
در این مسلک که صورت های بی احساس بسوی قلب های ساده میتازند ،
من اینجا در صف مرگ شقایق ها برای رنگ چشمان تو دلتنگم
.
.
.
تنفس : شروع زندگیست ،
عشق : قسمتی از زندگیست
اما دوست خوب : قلب زندگیست
.
.
.
اسمش تقصیر است ، حالا تو هی خودت را آرام کن ، بگو نه تقدیر !
.
.
.
سخت میترسیدم از اینکه
من از نژاد شیشه باشم و شکستنی
او از نژاد جاده باشد و رفتنی
آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم  . . .
.
.
.
تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما … ، شیرین ترین حرف : … اما دوستت دارم
.
.
.
کاش توی این جاده یه تابلو نصب میکردن واسه دلخوشیم …
“تــــــــو”
دو کیلومتر …
.
.
.
اوج محبت را نمیتوان با پیام تقدیم کرد ، اما از همین فاصله خاک پای خوبانیم
.
.
.
ابرها به آسمان تکیه می کنند
درختان به زمین
و انسان ها به مهربانی هم
تقدیم به سرزمین مهربانی خودم . . .
.
.
.
پارک = پنچری ، اما تو نه ! هرجای دلم میخواهی ، پارک کن !
.
.
.
خواستم بگم همیشه محتاج همین نگاهم ،
فقط آروم به گوشیت نگاه کن ،
نذار گذر زمان خسته یا دلگیرش کنه
.
.
.
تنهایی همین است ، تکرار نامنظم من بی تو ، بی آنکه بدانی برای تو نفس می کشم
.
.
.
به یک “هستم”
به یک “نترس”
به یک “نوازش”
به یک “آغوش”
به یک “دوستت دارم”
خلاصه بگویم به “تو”
نیازمندم !
.
.
.
تاریخ شارژ ارا
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما در سایت چه مطالبی بیش تر بذاریم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 429
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 278
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 1,085
  • بازدید ماه : 2,824
  • بازدید سال : 66,135
  • بازدید کلی : 1,301,905
  • کدهای اختصاصی
    Get our toolbar!